今個禮拜發生左一件事,全都是一件小事而引起gei.....個結果就係大家唔睬大家.....
唉....就係因為大家唔理大家所就無講野一日.
千祈唔好睇丟少呢一日,但個feel已經好似過左好耐咁..
好在已然好番lu 唔係我實傷心死!
一天都光哂!!!!!!!!!!