| «‹ August 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2012 年 9 月 19 日 星期三  |
| 跟你還是甚麽關係.? |
     |
為何舊信息總是刪不掉 ;@
我不想被人看見我哭
我還留戀在這段感情為了甚麼.
我哭甚麼, 他會知道我的心痛麼
我叫甚麼,他又會知道我的喉嚨變得沙啞麼
我還在等甚麼?
別人都笑我傻 , 問我還等甚麼單身好過
一句算了包含多少失望,眼淚誰又會知道麽
明明早該放手.?
我不知道 不想去知道
嗯嗯我好傻 , 傻在等這段感情開花結果
誰沒有心酸過.??
對你黎講朋友比我更重要嗯嗯
但對我黎講我同你相反覺得你比朋友重要得多.
哈 , 我真係好撚傻
明知你已經唔在乎咁我仲等 
哈 , 係我自作多情嗯嗯 
自己都決定左 , 過埋呢個星期就...
我傷心我難過又如何 ,
我知你已經唔會心痛我
不緊要吧 , 
心痛心淡都是這樣過  
|
| 發表時間:2012-09-19 06:05 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|