我知道我已經開心完全放下你 , 我唔想見到你 就算只係你嘅背影我都唔想見到. 我是雙魚座 真係講得好岩, 好似我. 雙魚座的人認為喜歡一個人不需要有原因,可能會無緣無故愛得死心塌地。 只要為了愛情,任何付出都是值得的。戀愛失敗時會非常傷心, 但最後傷心的是不幸愛上始亂終棄的薄幸之徒,既愛且恨,又難舍難離。 在愛恨交纏下會毅然絕望,再也不愛任何人。 就算他日情場浪子回頭,雙魚座的人會更鐵石心腸。 傷過一次之後我就唔會再愛任何人 , 我已經唔敢去愛喇.. 他會回頭嗎.? 我會變得心硬嗎.? 雙魚座的人會更鐵石心腸嗎.??