|
|
| 2010 年 4 月 20 日 星期二 SANღIENG |
|
2010-04-20 |
分類: 未分類 |
我說過會等的.. 就一定會等.. Beause I hope 'it' will be realized . What is 'it'? I think You know=] Believe I can do that  Goodnight-v-'
|
| 發表時間:2010-04-21 12:53 AM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010 年 4 月 14 日 星期三 SANღIENG |
|
2010-04-14 |
分類: 未分類 |
第一日番學 好悶 戈3堂英文堂上得好痛苦-,- 估吾到數學亂做都有88分 晏就番攝影悶死 之後打波打到5點幾就去番工 今日多左3個4年級-,-' 好煩..講d野超變態= = 好彩都肯溫習.. 6點幾就走得=] 好悶呀~_......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2010-04-14 07:37 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010 年 4 月 5 日 星期一 SANღIENG |
|
等待真的很痛苦...  |
分類: 未分類 |
今日訓到2點幾.. 之後等婷同喂過離.. 婷係來來買野點解可以兜咁耐- -?? 兜到頭到暈!! 之後7點幾with婷喂等巴士=,= then番歸.. 同呀媽講左..無咩野-v-'' 之後so sad =[... then飲藍妹... 飲到好眼訓-v-''
無論結果係點...要等幾耐...我都會等你.......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2010-04-06 12:39 AM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010 年 3 月 30 日 星期二 SANღIENG |
|
2010-03-30  |
分類: 未分類 |
今日上堂訓到傻~ 估吾到中午又撞到你 中午番學見到angel.. cwa大叫angela. then angel一路上樓梯一路同cwa揮手.. 笑死我xd!! 婷你岩岩笑死我呀 哇..我點解可以無聊到打Qooza=.=??
 ......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2010-03-30 10:12 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010 年 3 月 29 日 星期一 SANღIENG |
|
|