|
|
| 單車篇 |
分類: 未分類 |
4/18的全方位學習日
經過了今天的學習
我終於 完全的 明白到怎去踩單車
學習的過程很 成功-_-
`````````
放學後 , Apple and siu_fong-kai play CHO TAI D with me
跟捉棋 這天就這樣完結了~"~
PS; 精簡的一篇-,-
|
| 發表時間:2008-04-18 10:04 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
;'/ 於 2008-04-20 08:39 PM 發表:
邊個係[siu_fong-kai ]呀?!
|
網主回覆
邊個問咪係邊個囉-_- Posted at 2008-04-20 10:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
0靚` 於 2008-04-19 11:05 PM 發表:
有一樣野我一定叻過你架A0A 鬥踩單車吧a_a 益智就是好有益的..`
|
網主回覆
別自找輸好不好` xD Posted at 2008-04-20 10:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
花=)` 於 2008-04-19 07:13 PM 發表:
踩單車好玩嘛? 我想問... 咩係"益智"??
|
網主回覆
嗯.. hoho玩的!
你估下-_- Posted at 2008-04-20 10:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|