-  I am' HUNG‵ __MY DIARY;
SuperHung
暱稱: Matthew`
性別: 男
2008 年 5 月 9 日  星期五   晴天


MY FUTURE!? 睡著 分類: 未分類

well! MY FUTURE!?

sometimes, I also think my future`

  " i want to be a doctor "

      "  i want to be a policeman "

           " i want to be a ...!! "

   After growing up, what can I DO?
             到了這個時候 應該要想想!
                               我只怕 我會迷路..

but Now..! I think important thing to do, 

which is I should have a plan for the exam!

First! I will start hard and hard by tomorrow xD

這就是我的計劃-,- 雖短` 但我認為應該由此做起

     JUST DO IT!! COME ON` hit me!

you cant laugh at me! As i think that I need to do!

為未來 我要捱下去!   <~有大志 嘿嘿`

 我要入到理英勒!

   Never give up! Dr Hung`

I try all my best 我爆啦xp

  

PS; 其實我也很有想法 kaka!

發表時間:2008-05-09 09:20 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 SuperHung 的日誌)


nikiloveingu 於 2008-05-10 08:01 PM 發表:
有無理中架~_~!?
做得好xp 加油努力!
你大個左做整理沙發的專家吧~_~
做得唔錯吖`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 有架.. 不過唔係精英班果類`
      先多謝支持勒~
好串耶\3/
 放心吧  沒下次了..
Posted at 2008-05-10 08:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



=]tim 於 2008-05-10 05:14 PM 發表:
你講咩呀?
錯哂d grammar!!!
= =''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我只能跟你說
   你 未 夠 水 準 ! !
Posted at 2008-05-10 08:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



;'/ 於 2008-05-10 10:40 AM 發表:
理英好辛苦個WO!!
不過我都想入....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我都好想入架..
但係唔知入唔入到唷-_-
希望入到啦!~"~
Posted at 2008-05-10 08:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最近日誌
LAST篇
XX篇
差勁篇
考試篇
緊張緊張緊張!__篇
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌