| 73 July 2006 48 |
| S |
M |
T |
W |
T |
F |
S |
| |
|
|
|
|
|
1 |
| 2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
| 9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
| 16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
| 23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
| 30 |
31 |
| |
|
|
2006 年 6 月 28 日 星期三 |
 | |
|
*喪左… |
|
今日好多書呀。重死囉。係咁考D[["BcA*
超煩喎。今日見到佢都好開心呀。卡卡!
有訓有玩有笑、正呀。放學放遲。返歸!
之後回家、落街想買Yin 囉。不過都無喎
買唔到呀。算啦。回家睇小丸子。
之後夜晚佢好夜on 囉。同佢傾左陣啦。
執書呀。好多呀。死呀!12點幾訓啦!
-------------------------------------------
今日係分開第11日喇。
唔知你有無掛住我呢?
好2好想你。
喱排表面係學校無咩野咁。
但做起好多野都諗住你。
個2都叫我放棄你、但我無呀!
因為真係愛你。1個人令我明白珍惜既重要
仲有6日就7月4號喇。
個日好想係我地重新開始既1日。
好想好想個日成日對住你呀!
希望自已有勇氣去搵你啦。
明知沒結果、但也會嘗試。
直到你回心轉意。未知自已耐性有幾多!
但有嘗試總好過立刻放棄。
因為真的要你。
愛你1個(黎洋子)
-----------------------------------------------
7月1好想同你出去呀!
不是為了答案、真是想你呀!
|
2006-06-28 11:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|
2006 年 6 月 27 日 星期二 |
 | |
|
驚2的1天… |
|
今日M痛呀…媽的!返去第1份英文。因為
D野都幾開心既。今日我又開心左喇。返去
已經無野咁同人玩呀。有講有笑、或者個2
都知我既事。So......之後中屎炒了、中文
緊2會格咋。開心呀。體育堂係下面坐在
2堂呀。爽死。之後食Lunch 佢唔知點解
好似留意住我有無食野囉!個陣係咁串老豆
高興的…俾我串死左。之後數學炒了。訓了
之後今日西屎又炒了、經公欠小小囉。
總括都OK 好滿足係失戀既情況下係咁囉!
今日佢食左件蛋糕喎。乖乖呀。放學返黎
見佢個名改左。個陣好唔知點啦。但都無
問到。算啦。5日我能撐下去吧!
---------------------------------------
今日係分開第10日喇。
仲有7日就7個月喇。
琴晚諗左1個鐘頭野先訓得著。
諗返我地第1次出街、拖、錫
種2既經過、每1次紀念日都1齊過!
去過邊、做過咩。有咩開心、唔開心。
琴晚我諗哂出黎喎。好奇怪呀!
今日見到你眼神望住我個陣好驚。
個刻我諗我地仲有無可能。
今日老豆問我因咩留你。
我講唔出、你有咩值得我等。我又講唔出
唔通真係無咩。點解我咁蠢嫁。
但係我淨係知道愛1個人無需理由。
我等你因為愛你。
就算答案係點我都會等…
因為你佔我心太多喇。
曾經同你發生既野我會11記住。
------------------------------------
你自已都曾經打過
愛1個人好辛苦
但我不可不愛
太想同情太深
分手只是1刻
但留下的傷痕是永遠的。
-----------------------------------
好記得你日記第17篇打既野。
你話過由個日起開始要用愛令到我開心
但點解半年之後會搞成咁呀!
---------------------------------
|
2006-06-28 12:16 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|