SuperYuki
 

大名*杜豬﹏
MORE...

73 July 2006 48
S M T W T F S
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31  

最新日誌
大事呀…
*開心Day ﹏
*星期4*
悶死…正爆…無奈…
喱排都唔開心…
                                  MORE...

訪客留言

最近三個月尚無任何留言
MORE...

我的好友
 

*賢少﹏
*Bowie﹏
*傑少﹏
*雯22*
*乖孫﹏漢
*小豬嘉﹏
〝曦Di﹏
*老公仔﹏
「臭羅女…
*豆釘妹*
*蛋頭*
*哨牙﹏
*明治﹏
*城仔﹏
。綿羊仔2﹏

•*妹22°
•*汶曦﹏
•*呀雞﹏
•*麥嘜﹏
•*呀兒﹏
•*靜怡﹏
•*呀芝﹏
•*呀暨﹏
•*呀蚊﹏
•*K仔﹏
•*黃蟲﹏
•呀露22﹏
•*Ivy╴
•*羅云斯﹏
•*Er!c﹏
•*Yuki﹏
•*TanYa
•*呀ling﹏
•*KarSon﹏



 

2005 年 10 月 18 日  星期二

晴天

喱排無咩野就奇呀!!好辛苦呀!

今日好Hute呀!

我唔知點解真係好唔想讀書呀。

上完體育堂之後lunch 。癲癲地咁過左個午膳啦。之後數學堂訓左。姓郭條友終於

無話我呀。之後西屎訓唔著呀…之後又過左啦。放學又由4點等到4點半先開始咩

會。屌…要跳咩『啦啦隊喎!』我一定唔跳囉。最多同你講我『女性28週期性

適』你吹得我咩。。我日日都去練又點呀。係個日唔出囉。你又耐我唔可喎!個班

6A都唔關事既。出咩聲呀。收啦。其實係等既其間。我終於確定呀仔講既野係真

囉。籃球隊係勁費呀。。都唔知想點呀。之後4點9走。去到青衣城俾個『陳秀美』

嘈9講我地電話喎!屌佢咩。關佢撚事呀。之後走啦!去左M記。閃人。搭車返去

又俾3條仆街嘈撚住囉。On9仔3名。之後返到屋企老豆係到又火囉。係又嘈唔係

又嘈。都唔知係唔係前世欠佢囉!之後呀媽返黎、叫佢幫我放對波鞋姐。好似要死

喎!唔幫喎。無野講囉。平時成日話無洗我做野喎!放學先幫佢買雜誌、仲話無囉。

O哂!之後夜晚係咁去廁所。爆唔舒服啦。之後同呀媽講。佢又正係話我扮野喎!

奈到爆啦。次2都係咁。『唔知點解同呀媽好唔同嫁!佢永遠未試過同我諗同一樣

野囉!』我唔知呀。其實喱排真係好辛苦呀。好想痛哭呀。我唔知邊個幫到我呀!

我真的無信心我升到中4呀。我真得無理想、無方去、我只懂安慰他人、但不能安慰

自己。我唔知呀!我好辛苦呀。係學校開心但不是真既。係屋企唔知點樣。無人理係

………

2005-10-18 11:14 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 14 日  星期五

晴天

無奈及O嘴。

今日落車極遲囉!13分仲係OK 個到呀!之後跑返佢。一入到學校打鍾。

剛2好見到程釵。之後返班房啦!屌、抬面得本英文圖書呀。之後無出聲

話無帶書啦!程釵借佢本書俾我啦。之後上堂悶爆。做做咩煲蠋喎!

之後落堂落左去小食部啦。之後食野。唉。中文堂徐家華傳紙叫我、

汶曦、呀芝同老美小息上去呀(詩詞個到呀!)之後解釋完閃啦!

之後lunch...無奈囉!臭羅個班曳2呀!賤呀!之後班務轉堂

發生左D野呀。之後放學係門口見到丁子同家旋姐啦。之後唉。

諗住同D人落葵芳食野啦。點知行緊去既過程。俾人用個袋車左一巴囉!

最無奈係俾人車既係我囉。唔知車我個條友發咩撚脾氣囉。

仲要打我喎!O嘴囉…之後咪搭車啦。我落葵芳啦。之後買野返屋企啦。

到左9點幾到。羅尤打黎。同曦哥兩個啦。唉。佢地問左個問題。

好無奈囉!之後發現有 TB....笠呀羅尤喎!哈。唔制呀。羅尤係我嫁ma....

Hee....其實佢係。。。。。之後11點到打日記啦。大約1點幾訓掛!

2005-10-15 12:02 AM   [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 111 | »