今日好Hute呀!
我唔知點解真係好唔想讀書呀。
上完體育堂之後lunch 。癲癲地咁過左個午膳啦。之後數學堂訓左。姓郭條友終於
無話我呀。之後西屎訓唔著呀…之後又過左啦。放學又由4點等到4點半先開始咩
會。屌…要跳咩『啦啦隊喎!』我一定唔跳囉。最多同你講我『女性28週期性不
適』你吹得我咩。。我日日都去練又點呀。係個日唔出囉。你又耐我唔可喎!個班
6A都唔關事既。出咩聲呀。收啦。其實係等既其間。我終於確定呀仔講既野係真
囉。籃球隊係勁費呀。。都唔知想點呀。之後4點9走。去到青衣城俾個『陳秀美』
嘈9我講我地電話喎!屌佢咩。關佢撚事呀。之後走啦!去左M記。閃人。搭車返去
又俾3條仆街嘈撚住囉。On9仔3名。之後返到屋企老豆係到又火囉。係又嘈唔係
又嘈。都唔知係唔係前世欠佢囉!之後呀媽返黎、叫佢幫我放對波鞋姐。好似要死
喎!唔幫喎。無野講囉。平時成日話無洗我做野喎!放學先幫佢買雜誌、仲話無囉。
O哂!之後夜晚係咁去廁所。爆唔舒服啦。之後同呀媽講。佢又正係話我扮野喎!無
奈到爆啦。次2都係咁。『唔知點解同呀媽好唔同嫁!佢永遠未試過同我諗同一樣
野囉!』我唔知呀。其實喱排真係好辛苦呀。好想痛哭呀。我唔知邊個幫到我呀!
我真的無信心我升到中4呀。我真得無理想、無方去、我只懂安慰他人、但不能安慰
自己。我唔知呀!我好辛苦呀。係學校開心但不是真既。係屋企唔知點樣。無人理係
………