我表姐結婚既大日子^^
今日7:30起身
8:00去左飲茶
8點幾飛的去我表姐HM*(即係女家)
見到我表姐超靚aR^^
跟住有oTHeR既姊妹N另一個表姐N我一齊玩新朗^^
罰佢錢,食芥茉餅N食蕉等等好多好多^^勁開心
跟住表姐N表姐夫就跪底俾荼D長輩飲*(我MuM都有)kA!
表姐跟住去左男家果邊...我地去左飲茶醫肚
1點幾我舅父叫左架車黎車我地去尖咀觀禮
終於交換介子同讀結婚宣言la...^^跟住佢地KISS*(嘴對嘴)
tHeN去左~日東洒店~飲
好大好大aR!!!
跟住我係到打機...^^
跟住我N新娘表姐係咁影相^^
*真係超靚ga!表姐換左成6套婚莎^^
ThEn表姐N表姐夫上台play..又KISS^^
跟住成個hall黑哂
無啦啦播左首歌係*(中有最靚既豬纜肉,中有最靚既豬纜肉...)
跟住第一道餸原來係"燒豬"aR!!!好搞ged*^^
跟住有好多好多餸一樣一樣送上黎*(yummy)^^
飽飽之後又係表姐N表姐夫上台play^^see佢地細個D相
好Qute ga*唔知點解好感動N依依不捨!!!
又KISS^^
玩完之後都11:30
跟住散席
就go HM 了
1:00番到HM
超攰but very ^^
祝
表姐新婚快樂...
開開心心
3年抱4 ^^
永遠祝福你N表姐夫^^
BY:親愛表妹
HELEN
P.W:今日開心到爆aR!!!^^
*(唔知幾時輪到我結婚呢?)^^
|