如果某一天...
發現自己為了某人..
傷心`快樂`失落`
你就知道自己有幾愛..






SusHi__O
暱稱: 曳〃﹏ !?
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« September 2020 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
不為人知`?
好開心甘過.
`我變了
{相信你..我會相信你}
{心情還是如此`}
文章分類
全部 (36)
日記子 (26)
表情 & 圖案 (2)
故事 (5)
未分類 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 56
今日人氣: 3
累積人氣: 1288


 

2008 年 3 月 23 日  星期日   晴天


太早起---變熊貓 分類: 日記子

尋日我同火星人比賽早起身

詳情如下:

       早起比賽

   1. 醒後馬上"打電話"給對方

   2. 輸方要給一個"乜都得"對方

    比賽日期:3月廿幾日

    比賽場地:沒有

 

 

 

 

 

跟住之後既"招頭早"    我好自然六點鐘起左身   ((嘿嘿=^=

跟住就打電話比火星人   睇到佢未打比我   姐係......

我營左      哈哈哈哈

跟住玩左一陣電腦     不過都係好無聊    ((都冇人on

我訓低左    諗下果個叫果個火星人做咩好   [ 姐係乜都得 ]                *乜都得   =   做咩都可以  (=    =++

之後    唔知點解   諗諗下    已經12點

一定係我之前唔知點解訓左

嘿嘿=^="

 

跟住     過左一陣   

我牙爸  走左入黎   叫我去食飯-333-

我整左一個鐘

食完飯 睇電器 睇完電器 行街 買野 ............

          

 

               返屋企

 

    今日先發現   原來自己隻喵喵係女仔

 

         用返口語法   書面語好痳煩丫

 

     做返原來既自己     永遠唔做功課

 

    xD         又過一日啦∼∼                                    

發表時間:2008-03-23 10:49 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 SusHi__O 的日誌)


oIo 於 2008-03-24 04:55 PM 發表:
cm____________
_____今日心情嘛嘛
完 _ _ _ _ _ _
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 點解點解0__0?
多謝你個cm^__^
Posted at 2008-03-24 07:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



carrie4242 於 2008-03-24 03:51 PM 發表:
cM*
要回cM*比我Plz*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝你個cm也^^
 
 
Posted at 2008-03-24 07:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ts01597987 於 2008-03-23 09:17 PM 發表:
點解你咁早就起左= =
豬....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我刀話我唔係豬囉-...............-
Posted at 2008-03-24 07:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]