如果某一天...
發現自己為了某人..
傷心`快樂`失落`
你就知道自己有幾愛..






SusHi__O
暱稱: 曳〃﹏ !?
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
不為人知`?
好開心甘過.
`我變了
{相信你..我會相信你}
{心情還是如此`}
文章分類
全部 (36)
日記子 (26)
表情 & 圖案 (2)
故事 (5)
未分類 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 56
今日人氣: 4
累積人氣: 1289


 

2008 年 3 月 24 日  星期一   晴天


洗阿洗xD 分類: 日記子

 今日呢∼∼

MSN果陣∼∼

係咁洗阿洗     洗到火星人發嬲0.......0"

封左我=..........="

 

結論係.......

原來    火星人唔中意比人洗

火星人果然係火星人    果然名符其實   火星人 !!!

呵呵呵∼ ^......^

 

今日真係     好悶.........................丫 "

 

夜晚    一班"格離屋"既人      係到"哎"

「邊個做捉牙?」

「我做我做」

「哇哈哈哈哈」

「捉到啦」

「哦∼小雲做捉!」     (   小雲?  令我諗起學校既某某人  )

 

我聽到之後  好奇望下佢地 成班8-10碎 成班女仔化哂裝0..........0" (咁細個就化裝..."姣????)

之後就冇理啦-3333-"       

 

又放一日啦                 就快返學囉

唔通     

        我個假期就咁就完嘛?

發表時間:2008-03-24 10:17 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 SusHi__O 的日誌)


ts01597987 於 2008-03-25 01:55 AM 發表:
你死啦~佢嬲左你
你做咩唔同佢地玩牙?
你都係細路黎嫁
尋日個時我扮嬲- -
我搵藉口玩= =笨
唔好叫我火星得唔得- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ba0ba01314 於 2008-03-24 11:14 PM 發表:
你得咖啦..唔係MSN同我傾`又唔加我做FD
唔識你
E一個唔係CM..唔洗多謝我 CM`..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]