講下我琴晚夢
我琴晚夢見健同我講之前講D野係玩下咋
你吾系認真啊嘛?!
我講下笑咋!!
你吾好當真啊!!
你知我份人架啦,我點會甘講野啊!!
我聽到之後開囉!!
我想行去佢個度個陣,我地之間距離突然變得好遠
我好想去追佢,但係我對腳好似注入鉛,吾可以行
佢距離我越黎越遠
我追吾到佢就開始喊
喊喊下就喊醒左
我醒左之後發覺自己滿臉淚痕
跟住我又系度喊
好辛苦啊!!日日系度喊
有冇人可以救下我啊!!