琴日1/9個個都反學,,
但係我呢?都仲未開學....
上幾年既1/9都好Happy甘反學
但由今年起1/9就五代表係我反學既日子黎啦!!
見到個個都反學,而自己五洗反
竟然覺得好五慣...
(突然好想反學,系正規學校個d呢..)
唉..
CM啦五該