今日第1日反工..有雯&銘陪我反^^
其實銘只不過係拎3落街乾洗..甘岩撞到啫@@
之後2個企係樓梯度睇我反lo...真得閒呀!!
連阿晴都話佢地2個同我1齊反lo...=.="
之後今日無咩人..都頗為得閒..
今日第1日反工就打爛野!!我無心架!!Sorry
c0mm3nt=]