Susie's Daily
I am the first time to use qooza
SusieIeong
暱稱: Susie
性別: 女
國家: 澳門
地區: 望德堂區
« April 2016 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
the first day...
My all....
迷失?
感動....
釋放...
文章分類
全部 (10)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 10
留言總數: 13
今日人氣: 0
累積人氣: 222
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 7 月 21 日  星期四   晴天


如何?迷茫了,唉.... 分類: 未分類

昨天本來是好開心.

IVY,火柴來我家玩,IVY 仲sleep at my home.

我吾記得左今日公報比賽Final.

哥好開心話入左,我立刻打比KARY

聽到結果後,我呆左。

然後KARY一和我傾計,我都好冷靜

CUT左線後,我到吾知我點解我D眼淚流下來,好吾開心,喊到收吾到聲

我真係接受吾到,我好內無為左輸左比賽而CRY

因為我好內無咁認真去做一件事,

大家對我GE期望太高了,令我跌得更痛

SORRY,令你地失望

期實我都吾明點解,可能自己太驕傲,太輕敵。

我前路茫茫,唱歌,一直係我最愛GE事,同我認為唯一GE比較叻GE事

我E+先知原來我根本技不如人,唯有繼續努力。

可能上帝真係為我安排一切:

我琴日新買左SAMMI GE 書"值得"

我聽到結果後不能SLEEP,打開書看,很有道理

SAMMI:"我GE眼淚同禱告,上帝是會載走"看到E道,我好平安地做了一個禱告,THEN SLEEP SWEETLY。

第二日,我同火柴去LEARN桌球,

有你在開心,笑聲充滿在桌球ROOM。

THEN HI TEA AT 小泉居,

無LALA又走左PLAY BOWLING,

火柴話我WIN,就請食18件麥樂雞。

HOHO。I WIN,THX 火柴請丫。

HAPPY NIGHT,你們仲送我回家,仲一路唱"最好不過"

IVY BACK HOME AR!!!回家最好不過!!

JOE SIR 說得對:撒旦希望每一件事讓人失敗、跌倒 ~~
總不要相信也不要怕牠,
只要信靠天父祂 ~~~
我也跌倒過很多很多次,幾乎不想見任何人 ~~~
知道從自己哪裡跌倒,就要快快地從哪裡站起來 ~~
一起加油喔 ~~~ With Love ~~ Bless you

E+一直聽SAMMI GE SONG

感謝主∼∼

 

 

1.Happy day wif all for u^^~~

2.play bowling.HI!my new friend Jennis

3.火柴輸左LA,ME70,U55

4.火柴請食18件麥樂雞



2011 年 4 月 5 日  星期二   晴天


珍惜..... 分類: 未分類

今日清明,,,

好悶好悶,超HEA,所以打下QOOZA

最近E幾日發生左一啲野令我學會左珍惜.

可能以前會成日埋怨"

可能人係會長大....

E+我總會從好GE方面去想

我以前成日覺得冇FD,但係我同家人關係好好

有D人可能好多朋友又有男友,但和家人關係好差,.一樣係吾開心,,,,,

人生有得必有失.....

SO我地從好方面去想會令自己開心D



2010 年 8 月 21 日  星期六   晴天


下一站...天梯生活營 愉快 分類: 未分類

2010/08/17-20  去了香港入camp

起初大家都吾係好熟,,但係經過4日一齊玩,笑,食飯,瞓覺"

大家D感情開始變好,最後一日哥時真係好吾捨得;(

我哥組真係好好AR,,有組長Maggie and 君怡,嘉綺,,組員蛋散,茂里,廢柴,碌葛,粉腸,DJ ,Wyki,皓德.

每日都開開心心,仲記得有一日食飯笑到差D賴尿.

真係好難忘AR...

希望我地"HELPER"組可友誼永固LA!!!!

 

 



2010 年 6 月 8 日  星期二   晴天


BIO 超想死!! 分類: 未分類

今日BIO 超想死!!;(

MCQ  一啲都吾識!!我連問咩都吾知ar!!你話死未!

我未試過FAIL bio ,今次可能是第一次!T__T

明天考LIT AND c.HIST

大家要努力ar!!!



2010 年 6 月 7 日  星期一   晴天


EXAM LA。。。。 鬱悶 分類: 未分類

今日考試LA!!!

好辛苦AR=O=。。。

明天考Bio and RE

F3 B 要加油AR!!!一定要升班呀!!!XD  add oil!!