2011-09-24
 

以後我會記得銀行係機場T2,記得銀行係五點會準時收工,記得銀行係星期六係一點準時收工
真係比間銀行挽死/口\
今日好彩有貴人相助><thankyou寶媽媽 好鬼想認你做我契媽><muah!
今日好鬼開心 冇冼曬d錢
八婆寶,唔好刪條友電話呀haha

活在過去 成為負累
我已一日一日離開依賴你嘅日子



.baek hyun><

?:2011-09-24 10:11 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ]