2011-05-08
 

聽日又要番學;(

唉~好想快d放暑假!

今次D成績...得2科合格....

原全估唔到;(

退步左爆多

以前都有級名次;以家冇喇v___v

唉;要俾心機讀書v___v

升唔升到F.3係一個問題v___v

唉........

唔想讀怡中;想轉校..

想出國讀書..^_^

唔錯唔錯(:

 

從前的難過的快樂的
已經不在有了  我該還為誰等著
為什麼我哭了  因為你不愛了
又想起妳了 是 因為那首歌
我   怎麼了
忍不住流下了眼淚  還拼命的笑著
我恨我又哭了  因為我都懂了
愛情的世界裡  沒什麼規則
我  怎麼了
又站在這熟悉的路口  開始  懷念著

 



.baek hyun><

?:2011-05-08 08:28 PM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ]