|
|
┍┄─┈─┄┈┄─┄┄┈┄─┄┄[lamzi日誌]┄─┄─┄┈┄─┄┄─┄┄┑
呀媽部電話痴線ge |
分類: 未分類 |
憎死佢@_@
妖...呀媽部爛電話害死我...
前日佢部電話無神神啞左,
係度狂叫我整番好佢,but我又唔係萬能
(其實屋企d人[包括屋企係大陸請返嚟個保姆]好似個個當我萬能,部腦壞左又要我整,電話出問題又我整,搵唔到野又狂問我係邊Orz)
佢(呀媽)話:「喂,黃曉琳你lo你部電話嚟畀我,你有咩事就問個保姆La!」
ME本身係用電話教鬧鐘,佢lo走左我咪慘?
第二日早上,我6點45分先知道起身(其實le個時間仲唔出門就等住lo大遲到)
搞到我拿拿臨搞定d野飛出門,好采仲趕得切,嚇死我
番到去school好采仲有時間係小食部出面好多凳果度(唔知叫咩)度傾
點知兩日之後佢走去開番部電話(即係佢自己果部)
又有番聲(+﹏+)~以後唔好咁la...遲到我會殺左佢嫁!!
|
|
┕┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┙

┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈
◇□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□◇
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | »
|