|
|
2008 年 5 月 13 日 星期二  |
2008-05-13  |
分類: 未分類 |
今 天 放 學 跟 EU 回 家 時 , 發 生 了 很 有 趣 的 事 ,
EU很 有 愛 心 , 用 自 己 個 口 為 地 下 澆 水 , 萬 物
生 光 輝 ................................ XD
早知用手機拍低佢,真可惜`
|
| 發表時間:2008-05-13 11:19 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
RE CHING:
哈=] ...好搞笑^^
pC*___[]
|
|
|
咁我估到係咩喇> 你形容得好搞笑- -"
pC___*
|
|