多謝愛人陪我,,因為我聽日又去珠海啦.
看相吧. 多謝愛愛愛愛....人呢
今日真係好好天氣 唔去沙灘真係可惜
如果今日化妝 個妝一定好快溶 所以個樣幾殘都堅決唔化
因為我尋晚3點多先返屋企. 返到屋企又訓唔著 ..因為...
等我回來啦!!
玩即影即有 真係可以玩到破產的
"哈哈..點解愛人會有呢種表情呢?XD"
其實我覺得真係太差吧 雖然唔跟史實 但真的不錯喔
有D情節蠻搞笑的 .
(電梯)一位先生 :喂! 借借
草:我唔叫胃 .我叫肝 .XD
(個人認為好好笑嘛) 哈哈哈哈
阿霆話:唔好再比我見到呢張相..哈哈
因為星期三之後 我就唔係香港了 要8月頭先返來
所以幫GG提早慶祝生日
我地先出MK食飯 三文魚好低食耶 .
再返KT買蛋糕 再搭車去西貢. 我地10點鐘先入到去呢 幾夜都要去!
幫臭G慶祝生日 嘛...
::17啦耶。。
大個女啦
今晚你開唔開心先?
份禮物你鐘唔鐘意先?
哈哈 我係唔係好低錫呢 卡卡 快D再比個Kiss我啦
刊登時間︰2008-07-16 12:30 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]