Sweet'RaInBow
SweetRaInBow
暱稱: RaInBow
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 6
留言總數: 31
今日人氣: 13
累積人氣: 408
2009 年 3 月 3 日  星期二   晴天


2009-03-03 分類: 未分類

呵呵~~
今日係考試Ge第二日~~
琴日就考左中文&lit~~
兩科都ok~~
今日考咩呢??
係咩......蹡蹡~~
就係代數&生物la~~
生物我可以平空fly過~~
But代數就冇可能luuu~~
唉~~
我人生平冇大志,只求六十分~~
但係代數二十分都吾知有冇~~
唉~~
吾理la~~討厭~~
去瞓晏覺~~
做豬去lu~~
下次再打~~
88~~

 






訪客留言 (返回 SweetRaInBow 的日誌)


y1314c 於 2009-03-03 09:52 PM 發表:
C0MMENt'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



y1314c 於 2009-03-03 09:52 PM 發表:
C0MMENt'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



y1314c 於 2009-03-03 09:51 PM 發表:
C0MMENt'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



y1314c 於 2009-03-03 09:51 PM 發表:
C0MMENt'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



y1314c 於 2009-03-03 09:51 PM 發表:
C0MMENt'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



y1314c 於 2009-03-03 08:40 PM 發表:
- 2科死曬'
應該 '

但仲有7科'
希望都合格拉' 不是 .. :
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kuanXkuan 於 2009-03-03 07:34 PM 發表:
我代數20分都唔合有冇ar`
超級難...
不過生物就勁易-
應該會好高分ge
呵呵呵呵~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LoVeLy_lInG 於 2009-03-03 06:31 PM 發表:
CM FOR YO'''
EXAM ADD OIL''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



雪 於 2009-03-03 06:08 PM 發表:
我唔識生物 ><
我死得......... = =

CM?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-07-04
2009-06-15
問卷 '
2009-03-05
2009-03-04
好友名單
music"


MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com