天底下有哪個女生不想美麗?
又有哪個女生不需要別人的注目?
別懶了,來,和我一起,向美麗的道路進發~~
ho unhappy ar , i miss all my family and fds :(
i really miss them so much
i even cry!!!!
cause i miss my mum too much!!!!!
the most person i love is my mum
my mum is everthing to me!!!!
im so unhappy that
im leaving my mum again!!!!
聽日我就要離開香港
離開我屋企人同埋我D朋友
我會好唔捨得你地架
今日我將會好忙呀,
因為未買哂要買既野,
同埋今晚會去婆婆屋企食飯!!!
而聽日唔洗問我都知我仲忙!!!
聽日我就會過新生活了!!!
新屋企,新學校,新同學!!!
我可以真真正正獨立啦!!
今日我同我亞媽同兩個妹去左影貼紙相!!!哈哈!!!
D相影得最上一次同佢地影都好耐之前啦!!!!
所以好開心呀!!!年年只會暑假先陪下佢地!!!
有時真係會好掛住佢地!!!但係冇計啦,
鬼叫自已鐘意係英國既生活咩!!!!
仲有三年時間就會讀完書啦 ,
之後係邊到住再算啦!!!!!