金日OK的,,
冇咩特別,,((=0=))
做功課,,溫書,,
依家超想唔讀ECO,,((><))
ECO好難丫加上自己上堂游雲,,((-0-))死~得~啦~
我唔得喇!!!!
F.5的生活好難捱丫!!!!
10/9開始差唔多日日都有補課,,((@@)),,唉唉唉唉唉唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
14/9開始為期4個禮拜的游水堂,,OH!!不知道要期待還是要感嘆~~既然如此唯有好好享受吧!!
« | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | ... | 239 | »