私はあなたを愛します
尼を結んで着いて、みなすべてよくのためあります
2010 年 2 月 8 日  星期一   雨天


我生日 開心 分類: 未分類

今日係週年旅行&我既生日....

好開心哦...一去到媚既屋企,媚就卑左份禮物

卑我...媚!!錫曬你哦...之後返到學校勁多人同我講生日

快樂!!有pingpinG,有玲有暉有好多同班既同學同我講生日快樂...

好開心哦...仲有估唔到林會卑$40卑我當係生日禮物吖...

今日唔單祇係我既生日╴仲係LANCE LAI既生日吖..我應該係第一個

同佢講生日快樂既人...我深夜12點幾send sms卑佢架....

之後我地去左bbQ,要12點幾先有得燒野食...

餓死我吖!!我地燒野食之前我去左踩單車...我終於識踩喇...好開心///

今日雖然落雨..但係我好開心...仲有仲有...

今日小黑燒野食卑我食吖!!!感動ing,雖然小黑燒得唔好食...

不過我都係好勉強甘食左佢....今日我成日都好開心吖///

 






訪客留言 (返回 T512 的日誌)


eason898 於 2010-02-18 05:56 PM 發表:
唔好食~
我燒咁耐你話唔好食
想死
我一開始就燒到n耐
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mary830 於 2010-02-12 12:15 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lance071055 於 2010-02-08 09:10 PM 發表:
生日快樂...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 感動Ing
Posted at 2010-02-09 05:21 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SNOWBLE 於 2010-02-08 08:04 PM 發表:
呵呵,生日快乐啊!我都錫曬你啊!
希望你仲2啊!!我挑選左好耐架!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我好中2吖...
多多多多多謝吖!!!
Posted at 2010-02-09 05:22 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yin1436 於 2010-02-08 07:19 PM 發表:
生日大快樂`
你燒俾我既好好味吖^v^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多多謝...
肯定好味喇...
壽星女燒卑你食喎....
Posted at 2010-02-09 05:23 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mary830 於 2010-02-08 07:07 PM 發表:
一定要记得去我既新日誌留cm阿。please、
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯嗯///
我以假就飛過去留...
Posted at 2010-02-09 05:25 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mary830 於 2010-02-08 07:01 PM 發表:
happy brithday 講多次。
哈哈哈。你今日一定好難忘喇。
替你開心。- 0 -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯嗯...
今日真係好難忘吖!!!
我會記住佢架..
Posted at 2010-02-09 05:26 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





T512
暱稱: °๑❤__尐婷
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
死喇!!!
浩浩&基基d相吖!!!
同左浩浩影相~
我同F7既人影相吖~
整野食...
文章分類
全部 (38)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 194
今日人氣: 0
累積人氣: 1166
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed