死仔MarK★豆腐のBlog
屬於死仔MarK★豆腐自己既愛情、友情、學校生活等等等等既記
2006 年 12 月 6 日  星期三   晴天


今日都好悶呀

D死人功課又多

又煩

Help me

部腦又shot shot地

E加都係係圖書館炸

慘死

下次打Blog要係18左右先打得

慘~~~~

無野講啦

走啦

各位88

刊登時間︰2006-12-06 01:53 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 TB3 的日誌)