死仔MarK★豆腐のBlog
屬於死仔MarK★豆腐自己既愛情、友情、學校生活等等等等既記
TB3
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
2006 年 12 月 6 日 星期三
嘩
今日都好悶呀
D死人功課又多
又煩
Help me
部腦又shot shot地
E加都係係圖書館炸
慘死
下次打Blog要係18左右先打得
慘~~~~
唉
無野講啦
走啦
各位88
刊登時間︰2006-12-06 01:53 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 TB3 的日誌
)
[
返回 TB3 的日誌
]