早上,
雞啼咁早,
我就起左身,同埋a嫲去左旺角鬧市-女人街和花園街!
番到屋企,睇左一陣電視之後,
一口氣做哂所有中文視聽H練習,爽呀!!!!
But,我個死人大佬,
一番屋企就雞啄唔斷咁講野,
唉!!!
你家陣飲左好多水咩??!!