今日超攰ah!!!
PE堂時勁曬lo!
好彩女仔係禮堂打basketball姐!
真係"燉"D男仔可憐!!!
烈日當空
都要係露天操場打basketball
打完後,
超多人嗰背脊都wet哂!
我of cause唔例外la!
PS,今日係教我宗教,何梓聰心中嘅女神--陳勵賢老師的birhtday
首先祝佢:happy birthday!