今日勁黑仔ah!!!!!!
越離越憎盧樂善ah!佢食 la!
今日常識堂,
要分組整大炮
用槓杆原理
佢又係冇人同佢一組
謝老師知道咗
(謝老師係我班主任)
將佢隔硬編咗離我果組!!!
我真係起無奈lo!
常識project和教育營分組又係咁
依家分組又係
謝老師放學時仲同我講:
乖la,唔好咁la!
佢知道我同盧樂善不和
基本上成班都好憎佢
謝老師係功輔堂叫左佢出走廊talk
佢係度喊
超!!!!!!
得佢識喊,
我唔識喊ge!
好心佢la!
喊苦喊忽扮可憐!
我放學排隊時,
忍唔住,
喊咗出離!
丘丘and馬馬安慰我
lee D才是好友ar!
|