TCYC
暱稱: 怡"..._LLY
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2008-09-29
2008-07-09
2008-06-24
2008-06-09
2008-03-16
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
Mandy 's xanga
方力申blog
古巨基blog
泳兒blog
洪卓立xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 185
留言總數: 219
今日人氣: 38
累積人氣: 4695
站內搜尋
2007 年 6 月 12 日  星期二   陰天


既無奈,又happy! 分類: 未分類

今日,

廖國俊話我死八,

but only死八兩個

因為個字佢冇膽講a嘛!!!

好心佢la,

表情誇張、欺善怕惡

寸人又唔勁喎!!!

今日happy的事,

係:

同Cystal Ma,Gary Lau and Otto Poon去Science Museum

本來話去Art Museum睇"清明上河圖"

但原來今日仲未展出lo

又唸住去太空館,

點知今日休館唱!!!

所以去左科學館

係個有電腦嘅室入面

玩個about HARRY POTTER的GAME

玩得好happy

5點幾先搭MTR走

番到Yaumati MTR station時

竟然見到一個好似Stephanie Mak的背影

(一個係2006年暑假去澳洲墨爾本識,比我大一年,同我同group又同room的friend)

唔知佢係咪

唔敢上前睇下

如果唔係嘅

咪好𤓓!

我唸應該係佢la

跟住我打北Emily Chu

(另外一個係Australia識的fd)

諗住comfirm吓

因為佢地are in the same school and 放學together

Stephanie真係冇同佢放學

And 佢tell me that

Clara Chan(a friend that I met in Australia)

佢睇咗

有我分個套"實力大比拼"

~o咗咀~無奈攞!

 

 

(左起:Stephanie,me and Emily took this photo in Australia,Melbourne)

 

My parents又鬧我la!

尋日嘅數測已經派咗

我得76分

OK,我承認有D係唔應該錯

但係yesterday morning要好早wake up

上升中增潤課程(7:45am-8:30am)

遲左少少返classroom

返到classrom,

才醒起有Maths test

但我已提不起精神去做了

佢地聽左我解釋某折線圖個part點解扣好多分後

當我係度發up風!

又寸番我

又話我咩心散...咩冇用心喎

如果我冇用心ar

我就攞個0分番離la!

好心la,

我先係上堂嗰個ah!

唔信我嘅話,

打去學校問程主住ar筡!!!!






訪客留言 (返回 TCYC 的日誌)


shiftuck 於 2007-06-20 10:26 PM 發表:
哇~點解有我副相???
 
CRY``` 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]