今朝爆早起身,
尋晚爆夜sleep!
瞓得4粒鐘!
......
夜晚柳朗軒打離,
同我講左一D
佢and佢ah哥嘅野俾我知,
又係D感情野!!
係個超重要嘅"情報"!!
haha!
PS
夜晚同a哥msn,
佢打唔到電話番hk!!
****************************************
我發覺,
有D嘢,
失去左先懂得珍惜!!