TCYC
暱稱: 怡"..._LLY
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2008-09-29
2008-07-09
2008-06-24
2008-06-09
2008-03-16
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
Mandy 's xanga
方力申blog
古巨基blog
泳兒blog
洪卓立xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 185
留言總數: 219
今日人氣: 6
累積人氣: 4734
站內搜尋
2007 年 8 月 5 日  星期日   晴天


好煩ah!!!! 分類: 未分類

今日好煩ar!!

朝早被逼又要去mega box飲茶!!

出門口時就發生左D事!

我大伯娘要come to my home,

but 佢冇帶電話,

我地所有人又要出去,

所以工人留係屋企,

我a媽叫我寫佢個phone number俾工人,

咁我無筆,

咪問佢攞lo,

因為我着住波鞋,

費事上樓攞a 嘛!!!

跟住佢勁惡咁同我講:

"咬血寫lo!!"

痴gun ga!!

無la la發脾氣,

係我老豆面前就扮哂慈母咁,

真係頂佢唔順ar!!!






訪客留言 (返回 TCYC 的日誌)


sinki23 於 2007-08-08 10:27 PM 發表:
我ar ma 都係咁,真係好煩呀!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]