琴日,
一朝早就同啊哥吵架!
..........
心情差爆!!!
十點幾補完習後,
即刻番屋企,
做later essay 份功課!!
番essay前,
去左抽yes card,
運氣都唔錯,
抽到張幾鐘意!!!
完來我essay 個老師Flora like鄭元暢,
上堂ge時候,
佢send左幾個惡吻ge video比我,
happy ah!!