今日放十二點,
同Sannie and Vin去左蒜頭屋食lunch,
買左本Yes睇,
係School Hunter度,
見到一個熟識ge相!!
俾人擺左上去,
俾人狂數佢D衰野,
but我不便透露佢個名!!
我同Vin睇到時,
都好詫異lo!!
p.s
終於"做"哂D暑期homework啦!!