豆豆又入左醫院la''-
好掛住佢牙''
佢今次要住1個月牙''-
一時又心臟病一陣又哮喘一陣又濕疹''-
點解ed甘ge野要發生係我心愛ge豆豆身上牙?!''
唉''
led野偏偏就係甘''-
豆豆牙豆豆''-
你吾好成日病la''
你甘樣我會好吾開心ga''
我幫你分擔dla''
好無牙!?
成日都要入醫院''
我好掛住你牙''
你都吾明ge''
如果你明你就吾駛係醫院la''
我驚佢吾知比d咩地方你訓''
不過我肯定佢吾會比你周圍走''
希望e一個月好快就會渡過la''\]
唉''-我好慘牙''
2+d成績吾好我牙哥吾比我成日出街''
e個星期日我都無出牙''
不過算la''
我係吾會嬲佢ge''
佢都係為我好姐''-
吾嬲吾嬲''
^^''
希望今年可以升班la''
吾想留係F1牙''
好慘的''
我要同我的fd子一起升班''
一起玩耍''
吾知你地想吾想呢''?!
我就好想la''
所以我要+油牙''-
你地要支持我牙''
HEIHEI''-^^