|
|
|
V V WIN'' | |
用XG去LU
網址是什麼..嘻嘻
下次話你知;;
但我有時都會用QOOZA的啦.
始終我覺得XG有點煩人'
遲早.................(同XG說88)
| |
呀家之刊登時間︰2008-06-06 10:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
彈彈彈呀XDD | |
今日PE呢>V<
好好玩呢
玩JUMP彈床呀!!
呵呵..好玩玩的
個FEEL超正'
不過.JUMP完落黎有DD暈咁啦'
但真的好玩嘛
KAREN在此報告另外3名人仔既玩後FEELING''
1-MANDY(低B人兄)
佢話好玩.但之後佢話要同人係呢張好玩床到同人訓喎,
唔知係唔係個個呢.我都知佢想既啦XDD
2-冬菇(KERORO專種的)
佢話佢想玩轉360度WO.我,KIB,MANDY都有玩轉360,係佢無.
呵呵,可能MISS有心唔想佢係呀邊個(同佢住係KERORO星球個個,提示;GREEN)
失魂落魄唔專心JUMP咋
3-KIB(IQ題人兄)
佢話唔好玩.HATE IT WO""佢俾個好玩床整親'佢話佢隻腳趾公可能斷骨WO..好痛呢''
這次報告報告完畢-
法證II好好睇呀.
但鐘嘉欣咁快無了她的畫面.好似唔係續集咁.
應該原班人馬呀嘛-3-
但我都會睇下去,
唔知點解我覺得好似呢輯會好多眼淚咁'
HOPE唔會啦..笑笑笑..
| |
呀家之刊登時間︰2008-05-27 06:59 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 114 | »
|