2姐妹都有既野= = 黑暗......... 琹 "生日快樂" 琹你的朋友...沒有那2個花花童真比較好...=-="" 對呢...她們笑得太開心= =
比我我都唔想笑.... = = 開心的時候過得真快...她要消失了...只留下.."真的很多謝你...永別了。"