| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2005 年 5 月 14 日 星期六
樂團`
甘快又星期6啦,, 10點幾起身睇漫畫"
食完m記之後就去左樂團,, 下個星期6就系LAST DAY 啦,, 今年會有3份2人走,, 所以會開個PARTY" 琵琶8個人入面得我1個吾使走,, 個個刀超齡,, 1系就去其他團* 雖然我同某2個人吾岩KEY,, 不過我刀好吾捨得!T^T 同佢地1齊刀有2年啦,, 去埋下個星期就冇乜機會見到佢地" 真系有D想喊- 每年第1日開始果時刀吾想返,, 到最尾果日又依依不捨....
開左日記甘耐E+至寫-v-,, 因為我攪吾掂個日記-_-,, 吾該亞女幫我整左甘耐牙-3-我以後會寫架啦>v<* e到有好多個toma同yamapi牙>333< 愛爆佢地牙`-!
刊登時間︰2005-05-14 11:02 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
>喵喵<" 於 2005-05-15 09:53 PM 發表:
hihi........
好奈冇見梨啦.........
幾時得閒比禾見下梨錦呀..........
|
網主回覆
0系漫畫店到咪見到LOR`XD
你多D去啦,,
甘我地咪可以成日見面LOR>33<
仲有牙,, 我可能吾去黃大仙果團啦,, 我今日刀冇去到~ Posted at 2005-05-15 09:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ASTAT3T 於 2005-05-15 08:14 PM 發表:
親愛的* 我黎左喇!!>//////<
你都去我個日記道留留留丫!!>333333<
|
網主回覆
親愛的>3333<"
我E+去你到先∼* Posted at 2005-05-15 08:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
[|''★yiu*|] 於 2005-05-15 05:30 PM 發表:
WA ka ka*.....我來左,,你個版版好靚ar..好多靚仔ar>u<
|
網主回覆
當然~,,大部份刀系TOMA同YAMAPI黎架MA~ Posted at 2005-05-15 05:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
亞女 於 2005-05-15 05:09 PM 發表:
好靚靚呀媽咪.唔駛唔該.等我得閒再help你整d特技呀>3< yamapi好靚仔呀>333<
|
網主回覆
TOMA刀好令仔牙>333< Posted at 2005-05-15 05:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
豉油 於 2005-05-15 12:28 PM 發表:
哈哈..我黎左喇,,
你都記得上我日記留言呢!!!
|
網主回覆
留左LU~>V< Posted at 2005-05-15 12:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
倫仔∼ 於 2005-05-15 12:01 PM 發表:
妹妹豬∼我黎啦∼
你個日記好令令呀∼
有山下智久的哇∼!!!
|
網主回覆
系牙-V-,, 仲有好多令仔TIM>V< Posted at 2005-05-15 12:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
丁丁 於 2005-05-14 11:05 PM 發表:
|
網主回覆
呵呵,,我整左好多TOMA,,YAMAPI,,刀有1張MASTUS JUN~
睇吾睇到牙!?XD Posted at 2005-05-14 11:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|