| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2005 年 5 月 15 日 星期日
盒子*
今日起身睇[熱烈的中華飯店],, 有NINO牙>V<,, 勁可愛,, 刀22歲啦,, 仲成個細路甘>3< 我家姐E+玩番戀愛盒子,, 有得種花,, 攪到我又想玩番TIM,,-_- 有成4個月冇玩LU-3- 亞女,, KAYIU,, 你地玩吾玩牙-!? 陪ME玩牙>3<,, 唉* 本來諗住今日去青衣果時買月卡架MA~ 點知亞MA無啦啦話吾想去-.- 好想玩牙*0* 今日又冇去WONG TAI SIN果團,, 0系屋企整E個日記整左成日-.- 悶死我啦T^T"] 聽日吾使返學,, 但系要去試音AND學琵琶,, 頂! 吾想去牙,, 成日要我練! 好討厭牙!!\___/ 我E+等緊睇[搶包山],, 好似好好玩甘XD" 好想睇牙XDD* 睇下D人會吾會趺死*V*
刊登時間︰2005-05-15 10:34 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
JUnO 於 2005-05-18 08:19 PM 發表:
|
網主回覆
串牙!?XD* Posted at 2005-05-18 09:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
◆°/ 油B |||* 於 2005-05-16 12:23 PM 發表:
咁多人都玩盒子既?? ><" 吾得**
咁第2D ONLINE GAME咪冇人玩?
NONONONONO*!!!
|
網主回覆
甘你E+玩咩ONLINE GAME 牙!?XDD* Posted at 2005-05-16 12:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
丁丁 於 2005-05-15 10:45 PM 發表:
|
網主回覆
好牙>333< Posted at 2005-05-15 10:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|