| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2005 年 5 月 22 日 星期日
anego*
今日1早起身睇亞JIN套新野,, ANEGO,, 幾好睇牙,, 睇完岩岩好做熱烈的中華飯店XD* NINO>33< 晏D就睇KAT-TUN演唱會,, 勁正>V< 之後去左青衣,, 1直刀玩緊電腦,, 好無聊牙,, 悶死我啦* 又開吾到盒子喎* 勁無奈LOR" 吾想返學牙,, 仲有3個禮拜就EXAM啦,, 過得真系快,, 希望下年可以擺脫某人的魔掌,, 脫離苦海XDDDD
我愛妳!AstaXD
刊登時間︰2005-05-22 07:43 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
ASTAT3T 於 2005-05-23 10:03 PM 發表:
|
網主回覆
呵呵*好耐冇見啦-3-
勁愛妳>333< Posted at 2005-05-23 10:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|