| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2005 年 5 月 25 日 星期三
悅讀獎勵計劃!
今朝早....勁無奈LOR` MISS CHAU 琴日叫我地7點10返到學校,, 我照平時返學既時間返去,, 吾知點解7點7就返到去-.-" 但系因為要拎書既關係,, 我同嘉盈搭11過D至落去-V-* 練得果1兩次就冇得練啦! 我既第1次就系甘俾左嘉盈啦XD* 0系上面講緊野果時有隻蚊0系我地隻腳到,, 又吾郁得喎,, 好辛苦牙>0<’ 之後宗教堂..食屎啦!果個吾知姓咩既8婆,, 成日煩Q住哂! 之後系英文,, 成堂刀勁眼訓~0~ 放學之後又同嘉盈去圖書館做'悅'讀獎勵計劃,, 我得19分咋!*>0< 我要努力-_- 今日加埋琴日總共做左9份-0-* 我諗加埋刀有50分既.. 我要做多D!!>_<
刊登時間︰2005-05-25 07:07 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
豉油 於 2005-05-26 10:11 AM 發表:
|
網主回覆
乜甘早牙!?XD Posted at 2005-05-26 11:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Dorothy* 於 2005-05-25 08:33 PM 發表:
HI~阿媽. 你今日好勁嫁喇做mc. 不過有一樣野好笑,
嘉盈讀左alex係princess,佢幾時做左公主??
|
網主回覆
我第1次做MC咋,,點會勁牙><,,系牙,,我刀聽到,,笑死我XDD* Posted at 2005-05-25 08:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|