2005 年 5 月 20 日 星期五
食飯*
今日放學去左亞麻到-V-,, 我表弟講粗口講到勁好笑*XDD 仲買左隻碟尼睇,, 笑死我啦XDDD`
今日放學去左亞麻到-V-,,
我表弟講粗口講到勁好笑*XDD
仲買左隻碟尼睇,, 笑死我啦XDDD`
刊登時間︰2005-05-25 08:54 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]