| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 6 月 8 日 星期三
腳! 
好好好好好多日冇寫日記啦-V-,, 一次過寫哂佢! 0系6/6,, DAY2,, 本來系1個好HAPPI既日子,, 不過上ART果時___________-.- 我拖住白白落樓梯,, 亞女無啦啦0系後面嗌我,, 我望一望後面______就系甘就仆直左啦XDD* 不過可以搭LIFT 算啦-V- 仲吾使去學琵琶TIM,,>V< 真系多謝亞女XD`
------------------------------------------------------------------------------------到左7/6,, 腫左,, 不過好過琴日,, 之後打俾亞MA同佢講吾想返學,, 跟住成日0系到睇電視,, 又會甘岩停電幾個中,, 頂佢!! 停完之後就開電腦DOWN PRIDE 睇,, 勁好睇,, 好感動牙>*< 我未試過1日內煲哂成套日劇架,, 哈* STAND UP我刀要睇2日-.-,, 不過我最愛刀系<戀愛世紀>..>3<,,
------------------------------------------------------------------------------------今日返學LU~,, 我特登早左起身,,慢慢冷返學-.-,, 一早就見到KAYIU>V<,, 今日仲系亞女生日>33<HAPPY BIRTHDAY牙* 今次系最後1堂中史同電腦,, 勁HAPPI LOR! 吾使上張雞榮堂XD*,, 中文堂超好笑,,XDD* 哈` 放學就要留0系到溫書,, 不過上左去PRINT野-V-吾使溫" 跟住同榮仔1齊走* 返到屋企又睇PRIDE XDDD* 睇N次刀吾厭>V<,, E+我日記轉左歌啦,, 就系PRIDE既主題曲I WAS BORN TO LOVE YOU` 超好聽>VV<! 到最後我要呼籲各位如果買左今期YES!既,CUT YAMAPI 俾我牙,,THXXXXXX>3333333<
刊登時間︰2005-06-08 09:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|