| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 6 月 27 日 星期一
行街街=]
今朝起身練琵琶* 12:點去MTR等ME HONEY∼3∼ 我地成日行錯路-.-' 新ソ城間間鋪刀未開,, 信和又系-* 潮特又系 -* 勁無奈LOR`-0-'
跟住咪去左食KFC先LOR' 老鼠肉
-.-, 之後行返去潮特,, 終於開啦*V* 0系到兜左幾個圈-_-' HEIDI,, 你要等我牙>///< 之後去返信和拎碟,, 好彩佢俾我拎*0* 幾驚佢吾俾>0< 仲0系到買左隻BABY,, 我地行行下就行左去花園街,, 跟住就搭車走LU` 我行到好眼訓牙-.-' 1返到屋企就0系到煲[戀愛世紀]>3<,, 我E+日日刀好似為左煲日劇而生存甘-.-' 我驚我有1日睇日劇睇到想死-0-' 有冇人話我知聽日對咩卷牙!?-_-
刊登時間︰2005-06-27 07:21 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
`*°×天子╭濤▂* 於 2005-06-27 08:54 PM 發表:
皇上駕到~~~~~~~~~~冇人既>o<D奴才死晒去邊="=
|
網主回覆
微臣在!! 請問皇上有咩吩咐!?=] Posted at 2005-06-27 08:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
n芝 於 2005-06-27 08:36 PM 發表:
唉,,好想睇頭d呀,,
但係成日都唔得閒>.<”””我好淆聽日派卷呀,,點算!?
|
網主回覆
我刀想去睇牙,, 不過刀系買碟睇算-.-' 有D又話好好睇-* 有D又話吾好睇-*- -'___我刀吾知聽日派咩卷,,想淆刀冇得淆啦-0-! Posted at 2005-06-27 08:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
KAYIU* 於 2005-06-27 08:19 PM 發表:
我來左la,你個板板好靚2,好得意,希望下次我地唔好再行錯路...>v<*
|
網主回覆
我個頭像改左隻死雞上去xDD,,,冇錯-V-` Posted at 2005-06-27 08:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|