| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 6 月 30 日 星期四
-COMIC=]
今朝9:點幾彈左起身-_-' 冇野做" 灘左0系張床到睇小說-3-' 11:點幾亞MA突然話去荃灣=.= 刀好,, 去果到買漫畫=]` 買左我100幾蚊
之後亞MA又話出旺角' 采佢刀傻-` 我返屋企先-_-' 勁好睇牙D COMIC>V<,, 亞女佢地去左ENGLAND幾日啦, 好掛住佢地牙-3-, 好懷念我BIRTHDAY果時,, 亞女燒俾我果條腸仔XD' 聽日要去表演' 吾想去牙T0T* MONDAY又要入CAMP! 我吾想入牙.\___/.,,最Q憎入CAMP,, 仲要訓學校' 吾入就冇得做,, 頂佢!-.- 吾做又俾雞康話喎-` 入左CAMP就見你地吾到啦T^T* 嵐::你生日幾號慶祝牙'!? 我今年1定要同你過=]`__________________牙!!系牙`, 整左個新野' 送俾某個人架=] 吾使多謝我架喎XDD_`

刊登時間︰2005-06-30 08:31 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
ASTA=P* 於 2005-06-30 08:39 PM 發表:
|
網主回覆
可能系因為之前童軍路營死左人,,所以吾俾出去第2到-V- Posted at 2005-06-30 08:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|