| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 8 月 1 日 星期一
comic >3333<"
好耐冇打日記啦*v*” 今日9點幾起身[婚紗小天使]-v-" 勁好睇>v<" 琴晚睇到3點幾至訓-_-" 點知睇睇下已經睇到11點啦-3-" 之後11點5至出門口` 好采牙女仲未到*v* 我諗12點倒就去到啦* 吾使排隊! yeah>v<! 我同亞女入到去勁興奮>3< 第1個去既地方就系天下, 我首先買左張POSTER* 同1件TEE" 張POSTER同件TEE刀系 F.O.X II 尼架>V<" 跟住出左天下之後就見到沐沐同神" 1齊行左去玉皇朝,, 勁多人排隊LOR* 可能系因為NANA簽名既關系啦" 入到去' 買左2本COMIC. 出左尼之後冇打俾神-V-"|||| 算啦' 跟住出左玉皇朝之後見到對面有W-INDS 我諗會有日本野啦" 我同亞女迫左入去睇" 睇到幾本我冇買到既雜誌>3333<" 我就梗系買左啦=] 超HAPPI>33333333< 跟住我地就周圍行啦* 又行返去天下,, 又買多左本COMIC , XDD" 拎左張單去抽獎" 之後又買左本COMIC FANS" XDDDD" 又抽多次' 抽左3次*V* , 2次系2' 1次系3=] 行行下就去左東立" 排勁耐LOR``東立" 入到去刀行吾到既" 又返吾到出去喎! 到返出去果時刀3點啦" 咪走去睇NANA唱歌LOR`' 佢本身系3點半唱' 點知3點9倒至唱-_-' 超迫!>_< 1開始佢就唱KISS OR KISS 啦>333333<" 好好聽牙>口口口口口口<!!!!! 最後佢至唱鋼鍊果首=]" 不過佢唱KISS OR KISS 我會HAPPI D LOR! 跟住我地就走左啦=] 我地4點幾至食早餐XDD' 去左DELIFANCES食' 好好味牙>W<" 食完就返黃大仙搵亞MA! 1齊返屋企" 今日有得睇我的野蠻奶奶啦>3<" 黃宗澤好令仔牙>333333<
NANA牙>V<

仲有!

刊登時間︰2005-08-01 07:12 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
ASTA=P* 於 2005-08-01 08:22 PM 發表:
|
網主回覆
我想抽獎牙MA,,XDDDDDDDD Posted at 2005-08-01 08:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
亞女 於 2005-08-01 08:10 PM 發表:
今日真係超開心呀!!!!可以聽到咁正既歌同抽獎....但係媽咪你有d唔小心整到我好唔好意思呀!!!不過個時開口唔係咁方便呀!呵呵
|
網主回覆
哈哈哈XDDDDDDDDDD"
我刀我知我整到你TIM,XDDDDD Posted at 2005-08-01 08:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|