THIA
暱稱: THIA*
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
.\__/.
8*
HELLOWEEN
-0-
*V*
文章分類
全部 (86)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 86
留言總數: 52
今日人氣: 8
累積人氣: 3464
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 8 月 7 日  星期日

1年1度的聚會!>v<' 疑惑

又冇寫日記啦-3-       e 2日好HAPPI牙>3< ,,     1定要寫*V*!        不過刀有D興-_-!      星期6系我舅母個亞MA生日'       去酒樓到飲"      即系我地D疏戚牙,,    D叔伯兄弟1年1度既聚會*      甘琴日就10點幾起身'     去青衣睇戲'     勁無奈LOR`      果段時間得多啦A夢,,亞嫂同吾知咩戲睇-0-'     最終就睇亞嫂'   跟住仲無奈-____-'||||      睇到我訓著'-口-     成套戲刀吾知個[阿嫂]0系入面叫咩名-__-'     刀吾知邊個系主角!      個個戲份刀差吾多!!     悶到嘔*     睇完之後就行荃灣'    行1陣就過去朝江春打牌!     年年刀系甘架啦'      不過我琴日冇心情打     諗住今日至打啦!    點知仲衰!!\___/  [詳情請睇下面]    甘我地差吾多年紀既叔伯兄弟就0系到打啦'      就系甘,,   4點幾打打下就8點幾啦'    超好笑LOR`同佢地打!XD     跟住就開始食啦'     1路食1路睇亞拉丁!    好好睇牙*V*...-V-'     之後11點幾走啦'     去返青衣過夜!      維維同我地1齊訓>333<        臨訓前0系到睇虫不知'       刀好睇過亞嫂LOR-_-'        睇到點幾2點就訓啦'       我訓ASTA側邊XDDD'        佢好似冇俾我打到XDD        '  到左今日....系8月生日PARTY'     因為我地好多人8月生日'  -V-    所以E個PARTY年年刀攪的=]        醒左冇幾耐'     冇啦啦有人禁中-___-'     我舅母仲以為鬧中響XDDDD'     跟住我SISTER走去開門啦'      點知有個人送花俾1個叫[MA MI] 既人'    送花果個人就叫[CORN LY]  <- 我拼出尼架咋-.-    我同SISTER刀諗緊D花系咪俾我舅母架啦'      但系又諗吾到邊個送喎-0-'     之後我舅母打俾送花果個人     原來真系送俾佢架>V<'     系表姐0系加拿大叫個FD送俾舅母架>3<     舅母好HAPPI @V@.    之後又同疏戚去唱K'     唱左3粒幾中-V-'     唱完又行左1陣'     返去青衣!    妖'    X佢!!    跟住至興牙'     人地講好左..我地岩岩好4隻腳架MA!     個亞E又走去叫個疏戚個[後母](算系啦-.-)尼打"     我頂你牙!!   我吾爆粗吾得個喎*    難得我地岩岩好4個打牌!    你叫佢過尼打!     你當我死架!      仲話我吾打'   你幾時見到我吾打牙'   年年尼親我刀打架啦!     仲叫我同ASTA  1人打 1陣'    食啦'    果條PK!又話吾識打喎'     系吾識打就彈開啦'     仲當我透明!      仲好HAPPI甘打喎!!      我E+擺明吾据你架啦!    吾識打,,吾識打'   棟牌棟到你甘差快仲話吾識打!     你真系好意思講出口架喎"     系人睇到你棟得甘快刀知你打慣牌架啦!!      你當我地ON架咩!      我琴日見你已經吾順眼架啦'    0系到懶斯文!    扮Q哂野!吾鬧甘多住....好啦'    鬧完人=]'   之後就11點幾走人啦=]

 

刊登時間︰2005-08-08 01:02 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 THIA 的日誌)


亞女 於 2005-08-08 06:57 PM 發表:
咁開心既....我想睇靈時3時點3呀>.<好似好好睇咁喎'''媽咪你今日都玩得幾開心喎!至於個個整都你唔開心.好興個個人..就唔好理佢喇.....d令你唔開心既人..係唔係..>.<!我地一齊一人睇一本書呀!好唔好呀!!之後..hehe..你知喇..媽咪..呵呵!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我刀想牙>V<'    梗系好啦"      我會睇哂佢架啦>V<
Posted at 2005-08-08 07:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]