| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 8 月 18 日 星期四
千杯不醉
>33333<
頂!今朝趕住出門口' 吾記得BRING電話! 打吾到俾墮* 之後去左M記等佢' 問亞BO借電話' 跟住同牙墮去接SIMON' 條友冇庶! 我地返到去刀吾系最遲果個* 要做果張野' 我.CARMAN.白.女...仲諗住叫文SIR早D放我地睇12點* 點知2點果埸刀睇吾到-口-` 之後行APM & 6條友坐0系到講是非-_-' 愈講愈HIGH XD' 我地坐最尾' 勁好玩XDD' SIMON 成日講陳XX上身'XD 我想睇佢地0系床到喪啜果PART! 點知CUT左-0-' 等我仲甘期待*V* 睇完之後就返歸LU!
刊登時間︰2005-08-18 08:28 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
亞女 於 2005-08-18 11:27 PM 發表:
好靚呀!個d圖(千杯不醉)整個比我呀!媽咪...呵呵.因為我photoimpact del左同埋無photo shop呀!呵呵..係囉.佢又cut左個part喎.,..搞到無我想像中咁好睇!
|
網主回覆
我刀系時候買PHOTOSHOP 啦* 我試下SD PHOTOIMPACT 俾你牙' 我2張刀系PHOTOIMPACT 整架` Posted at 2005-08-19 01:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
亞女 於 2005-08-18 11:27 PM 發表:
好靚呀!個d圖(千杯不醉)整個比我呀!媽咪...呵呵.因為我photoimpact del左同埋無photo shop呀!呵呵..係囉.佢又cut左個part喎.,..搞到無我想像中咁好睇!
|
|