今日唔知咩事, d朋友反反泥 要感謝神啦!! 開心...... 一如往常,1點鐘先起身 搞搞下,沖埋個涼,咁就2點- - 落左ok食個柸麵,順手幫呀爸入埋張支票 反到屋企喪打機. 打打下肥祥打過泥話想打麻雀... 今日老姐出左去短宣 6日唔洗見佢,真開心=] 冇左老姐起到,緊係打得啦!! 終於佢起泥左我到打牌~打左一個鐘有多! 食左次清一色,同對對胡 - 0 - 比利仔大勝- - " 唔知點解佢咁好手氣! 野野自摸咁濟- - 咁就一日啦.... e加個都唔知佢地係唔係仲係朋友