今日去左比利仔家 - - 又係麻雀聯誼 唔知點解佢地e排咁鐘意打排!! 起比利仔屋企,比佢隻狗係咁玩 - - 隻狗成日撲埋人到!! 又咬人- - 又甩到成地都係毛 - - 最慘ge係~對襪做左吸毛機- - 打到成7點~比利要出去食野! then同6him+肥祥去廣記食野! 今日6him因為腸胃唔舒服~~只好吃白粥~慘!! 我就食左個炒麵! 反到屋企就繼續~- -食!! 又一日啦~ 一陣打機過!