20/8
這天,又是在nico家= ="
那日也是般般抬抬....不過最好的是,那天不用太大的勞力!
一整個下午也是看著2位師父在貼牆紙,
到了晚上.....油油去,油廁所門,
出面還可以!
可是入面........天拿水味太重!唔知油左d咩出泥!
暈暈地咁走番出泥!
番歸去......但都要12點- -
nico媽講左好多水ge酸鹼度ge野比我聽.....更加暈..
21/8
今日同nico仲有nico媽媽出去買野!
第一站係...食野!我食左,唔洗 - -
nico要賣校服.
then去澤記睇!
要睇ge係大電視,抽油煙機,
買買下...唔知做咩買埋吸塵機
買完哂就番去nico家...
般野 - - 個地版ko左lu!
估唔到...好親!仲要親埋個吸塵機!勁 - -"
今日可以早番屋企啦!!
|